Welkom op de helpsectie. |
Op deze pagina vindt u heel wat informatie die een antwoord geeft op de meest gestelde vragen betreffende online winkelen. Heeft u een vraag die niet beantwoord wordt via de onderwerpen, stel ze dan gerust via het contacteer gedeelte in het navigatie gedeelte. |
Help Sectie: Hoe winkelen ? |
Om te winkelen, gebruikt u een winkelmandje. Dit mandje vindt u bovenaan de winkelpagina. Vergelijk het met een winkelmandje in een warenhuis. Zolang u producten in het mandje legt, heeft u nog niets gekocht. Een bestelling is er immers pas als u langs de kassa gaat. Bij ons is het net zo. Wanneer u iets in uw winkelmandje legt, heeft u nog niets gekocht. Pas wanneer u op het einde van uw winkelbeurt uitdrukkelijk bevestigt dat u de producten wil kopen, wordt de bestelling genoteerd en uitgevoerd. U kan dus tijdens het winkelen producten toevoegen of verwijderen wanneer u maar wil. Een product voegt u toe door op de knop BESTEL te drukken die zich bij elk product bevindt. Er zal nu een popup scherm tevoorschijn komen met een melding, na het sluiten van dit venster kan u rustig verder winkelen. Indien u klaar bent met winkelen klikt u gewoon op Winkelwagen en vervolgens kan u uw bestelling afwerken. |
Help Sectie: Privacy Verklaring. |
Op de formulieren op onze site moeten gebruikers informatie verstrekken zoals hun naam, voornaam, adresgegevens, telefoonnummer, Email, enz. Deze informatie wordt gebruikt om het verzoek van de gebruikers af te handelen en om indien nodig hierover met hen in contact te komen. Deze informatie wordt absoluut niet gebruikt voor commerciële of andere doeleinden dan hier omschreven, noch verstrekken wij deze gegevens aan derden. |
Help Sectie: Acceptatie |
U moet de Produkten binnen 7 werkdagen na ontvangst inspecteren op gebreken of non-conformiteit. Na het verstrijken van deze periode wordt u geacht het produkt geaccepteerd te hebben. Indien wij akkoord gaat met het retourneren van het produkt, moet het produkt geretourneerd worden in de originele staat met verpakking, teruggavebriefje en aankoopbewijs. U betaalt de retourneringskosten. Uw aankoopbedrag minus de verzendkosten die wij als bedrijf hebben gemaakt om de produkten naar u toe te sturen, zal binnen 8 dagen na ontvangst van de geretourneerde produkten op uw bankrekening worden bijgeschreven. Dus belangrijk, zorg steeds dat uw correcte gegevens bijgesloten zijn in de retournering. |
Help Sectie: Overmacht. |
Wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen (inclusief levering of service) ingevolge omstandigheden waarover wij geen redelijke controle hebben en zodoende hebben wij recht op uitstel voor levering. Voorbeelden: stakingen, terrorisme, oorlog, problemen met leveranciers/transport/productie, valutakoersschommeling, regerings- of regelgevende actie en natuurrampen. Indien de overmachtstoestand twee maanden heeft geduurd, kan elke partij de overeenkomst ontbinden zonder recht op schadevergoeding. |
Help Sectie : Prijswijzigingen. |
Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend en wij behouden ons uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen, in het bijzonder wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is. |
Help Sectie : Bevestiging aankoop. |
Een consument die bij ons een product of dienst bestelt, ontvangt per Email een bevestiging en accepteert dat er een contract is opgesteld onder de rechtsgeving van het land waar de koper woonachtig is. Een bestelling wordt pas als geaccepteerd beschouwd als deze per Email aan de koper is bevestigd door ons. |
Help Sectie : Inzage persoonsgegevens. |
Elke consument kan zijn persoonsgegevens te allen tijde inzien, door een schriftelijk verzoek hiertoe aan ons te richten. Wij zullen de consument dan binnen 30 kalenderdagen een overzicht geven van zijn persoonsgegevens in ons bezit. |
Help Sectie : Klachten. |
Alle klachten in verband met de levering of kwaliteit van het product, of iedere andere klacht, zullen door ons ernstig in behandeling worden genomen. De consument dient een klacht kenbaar te maken bij ons en kan ons bereiken via de gegevens weergegeven in onze contact afdeling op deze website. Wij zullen binnen 10 werkdagen de klacht proberen op te lossen. Wij zullen de consument hierover schriftelijk of via Email berichten. |
Help Sectie : Aanvaarding koopvoorwaarden. |
Het accepteren van een aanbieding en het doen van een bestelling houdt in dat de consument de voorwaarden van dit Reglement aanvaardt. |